14 august, 2006

Jeg har strikket i sommer!

Dette er et utvalg av hva som ble ferdig i løpet av sommeren... mer kommer, må bare feste noen tråder og strikke ferdig litt detaljer!


FBS i babyull jeg fikk av min HV på HB ;) mye forkortelser her. Pinne 5,5, 8 repetisjoner av lower basket.


Min curliecue, strikket i rubin superwash fra sparkjøp på pinne 4,5. Brukte 12 nøster og ca 1 meter av nøste nr 13... Ble litt over 120cm i diameter men jeg merker det vokser i bruk også!


Sokker i regia, måtte bruke litt av et annet nøste med litt annen fargekombinasjon men syns ikke det ble så alt for galt... Strikket av restegarn :) La opp 60 masker med 4 tråds regia på pinne 3,5 og de ble kjempebra, tror jeg må opp til den størrelsen på 4 tråds regia!


----------
This is what I've been knitting this summer, details have been given in norwegian only.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg digger curliecuen din! den ble drittøff!