17 august, 2006

Dag 1. over...

Nå er jeg ganske så sliten, dag 1 på PPU i dag:P En dag med å være kreativ var uvant, særlig når den dagen begynte før 6 i dag morges (å komme seg på tvers av byen når man skal møte 0800 og bussene er beregna til å møte 0815.... *riste på hodet* Har nå vært her i mange timer i dag, og nå skal jeg på trening, bare få i meg litt mat først... Blir lite tid til hobby i dag og i morra skjønner jeg, har bare hatt kanskje 20min pause i løpet av dagen i dag!

---------------------
I'm tired, started a new studyprogram today, doing a 1year teaching education on top of my master... It's hard when the busses doesn't correspond so you have to get up VERY early!

1 kommentar:

Lena sa...

Takk for kommentar på bloggen min:-) Huff, den dagen din hørtes slitsom ut ja..., men får håper at ikke alle dager blir sånn da!! Lykke til i alle fall, stå på:-)