04 mai, 2006

mer til toving :)



I kveld har jeg strikket et par babytøfler til (minste størrelse) og heklet en blomst til pynt til hatten som var ferdig i går... Det går i vaskemaskinen nå, sammen med de to andre parene med babytøfler :) Må se hvilken størrelse som ser mest passende ut som barselgaver, og så strikke enda noen flere!


-------------------------------

Tonight I'm felting three pairs of babyslippers\socks and a flower I crocheted today... can't wait for the washingmachine to finnish ;)



Edit:

Her er resultatet etter toving... tror den minste størrelsen passer best til dukker, ble veeeeeeeeeldig liten! Og neste gang tover jeg med noe som ikke tover i hullraden, den er borte (merkelig nok *fnise*)...

Ellers har jeg IGJEN rekket opp pomatomus-sokkene, gjorde en feil mens jeg snakket i tlf... så for å ha noe enklere å holde styr på (under tlfsamtaler etc) har jeg nå lagt opp til en rillestrikket nøstebarn-omslagsjakke, må vel være enkelt nok?

Ingen kommentarer: