03 mai, 2006

ferdigstillelse :)

Jeg har faktisk gjort ferdig litt forskjellig i kveld :)

Dette er pulsvarmerene som ble til halvvanter etter samtale med konfirmantens mor... Håper konfirmanten blir fornøyd nå, de er i det minste ferdige... (Strikket i tynn alpakka på pinne 3) Så mens jeg venter på SparKjøp-tur for å kjøpe garn til kjærestevotter lager jeg litt forskjellig annet ;)


Disse er ferdige i kveld (etter oppskrift på hobbyboden fra monica79), klare til en tur i vaskemaskinen så snart de har fått noen flere venner... Mellomste størrelsen bruker litt under 1 nøste østlandsgarn på et par, største bruker litt over (derav hvit tå)... (grønn = mellomste størrelse, rosa = største)


(garnet til tøflene er fra HV-gaven i April, fra LilleBlå)


Ellers har jeg endelig heklet ferdig "brettekanten" på hatten min, holder på å sy den inn... kanskje det kommer bilde av den også snart!


........................................................................
Look, I've actually FINNISHED something! :) Two pair of babysocks ready to be feltet as soon as there's more of them, and a gift for my cousin!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så flotte dei halvvantene er.
Søte tøfler også.

Anonym sa...

Takk for besøket i bloggen min! Koselig å se "spor" etter besøkende sjø....
Det er ikke vanskelig å lage sånne kort, men gruelig morsomt!
Så fint at du fant noe å bruke garnet du fikk av meg!
Tøflene ble jo knall-søte da!

Anonym sa...

Jeg klarer ikke finne oppskriften du referer til, men tøflene var aldeles nydelige! Kunne du sendt meg den? Hadde vært superduper gave!
Inger M!