11 mai, 2006

ei veske :)


Fant frem en av mine mange vesker i går og tenkte jeg skulle vise den frem :) Er vel igrunnen veskesesong nå, kan ikke gå rundt med alt i lommene når jakkene blir lettere... Denne veska strikka jeg i påska 05 når jeg kjeda meg. satt i sola og strikka rundt og rundt og rundt til den ble kjempesvær og så gikk den en runde i vaskemaskinen på 60 grader... Er litt misfornøyd med hvordan hanka ble, men gidder ikke å gjøre noe med den (lat) :) Hanka er forresten laget av 3 fingerstrikkede remser som så er flettet sammen før toving!

------------------------------------------------------
Since it's "purse-season" now (can't carry everything in my pockets when I have to use lighter jackets) I'm showing a purse I knitted easter 05, it's felted at 60C in the washingmachine. I don't really like the shoulderstrap, but it'll have to do since I'm too lazy to make a new one :P

Ingen kommentarer: