21 mai, 2006

KJEMPE oppdatering

Ok, jeg er tilbake etter en uke på hanglende ISDN-linje som ikke tillot meg å laste opp bilder så her kommer en STOR oppdatering... Bilder av meg i bunad etc må evt komme senere, først håndarbeidsoppdatering... Jeg strikker litt annet også innimellom, bryllupsgave *shhhhhhhhhhhhhh*
Punkt 1:

Jeg har strikket "islandsk brudesjal" (tror jeg det heter), kjempenydelig mønster men ikke gjør feil *grøss*... Dette er i ublokket versjon, skal blokkes i løpet av uka!


Punkt 2:

Jeg strikker sokker, type "tå-opp"... Mønster fra magknit (tror jeg), link kommer med ferdigstrikkede sokker!



Punkt 3:


SYMASKINEN MIN! :) En Singer Alfa, jeg er såååååå glad!



Punkt 4:
Måtte nesten ha med et lite bilde av bambuspinnene mine, ankom rett før jeg dro hjem en tur!

Punkt 5:
OG sist men ikke minst, når jeg kom tilbake til Trondheim lå det en HV gave og ventet på meg i postkassa!!! *juble* Se så mye fint :) Jeg har fått maskemarkører *hoppeglad*

Ingen kommentarer: