30 september, 2007

Jeg har blitt tagget!

jeg har blitt Tagged av Villepinner.
Reglene er som følger:

1. Link til den som har tagget deg
2. Fortell 7 sannheter om deg, litt forskjellig og litt rart!
3. Tag 7 folk i slutten av blogginnlegget
4. Legg en melding i bloggen deres for å si at de er blitt tagged.

7 ting om meg:

1. Dopapiret MÅ henge "rette" veien...
2. Desverre for meg er det motsatt vei av hva min mor mener er rett vei...
3. Jeg har en teknisk utdannelse men jobber som lærer.
4. Det er nesten umulig å få tak på sko, når jeg først finner noen som passer har jeg en tendens til å hamstre...
5. Jeg liker godt å gjøre bil, kjører over 10mil om dagen tur/retur jobb.
6. Jeg har flyttet hjem til mine foreldre etter mange år i egen leilighet.
7. Jeg er kravstor - Jeg leter fortsatt etter en mann som oppfyller mine minmumskrav og kanskje kan være passende til å bo under samme tak... Noen som har noen gode kandidater?

Siden "alle" ser ut til å ha svart på denne nå utfordrer jeg alle som besøker bloggen min før 2.oktober og ikke har svart på denne før.

Ingen kommentarer: