08 september, 2007

Sixth Sence socks


Jeg ble visst ferdig med et par sixth sence socks, fra Six Socks Knitalong på Yahoo :) Prøvde meg først på denne månedens mønster, men det nytta ikke å strikke på når jeg var sliten etter jobb... så da valgte jeg et annet og enklere mønster... Jeg falt totalt for den rillestrikka hælen med forkorta rader, utrolig mye mer fleksibel enn når den er glattstrikket.

Stats:
Litt over 1 nøste 4fädig Regia (brun), 3,5mm 30cm rundpinne, ca 14 dager :)


Edit

Her kommer et bilde av sokkene tatt fra siden... Blogger var ikke helt samarbeidsvillig når jeg lastet opp bilder i går, derfor bare et bilde. Hælen er rillestrikket, og i motsetning til glattstrikk med forkorta rader så ble rillestrikk veldig fleksibelt og behagelig på!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sokkene ser kjempefine ut, kan vi få se bilde av den fine hælen???

og sokkene fra siden... nysgjerrigdama;-)

Anonym sa...

Nydelig mønster, og jeg er også svært nysgjerrig på hvordan hælen ser ut. :-)