26 januar, 2007

Teaparty :)



Manne har invitert på teselskap, jeg tok mot invitasjonen og slår meg ned i godstolen... For stresslessen min er der jeg liker meg best om jeg skal kose meg :)



Her er min kopp te, i dag bruker jeg favourittkoppen min, den jeg bruker hvis jeg virkelig skal kose meg :) Jeg liker den hovedsaklig pga mengda den kan romme, her går det en halvliter vann til en kopp te... I dag drikker jeg Indian Spice, en Chai-te jeg fant i butikken her om dagen og prøvesmakte på tirsdag. Jeg må prøve alt nytt og spennende, selv om jeg aller helst drikker te kjøpt i løs vekt. Sukker ? Melk ? Neitakk, det ødlegger den gode smaken! Evt tar jeg et par dråper sitron i om jeg drikker Earl Grey, forutsatt at det er sitron kjøpt på flaske i butikken, den inneholder så lite/ikke(?) sitron at jeg ikke slår ut!

For øyeblikket serveres teen sammen med X antall knekkebrød med brunost, det er på tide med en liten snack og siden jeg prøver å være sund så blir det fornuftig mat til teen i dag... Om noen ønsker kan jeg jo evt by på mørk sjokolade, den med bringebær i, mmmmmmm.....


------------------
Welcome to the teaparty, please join me if you feel like it. Manne invited to a viritual teaparty today, and I took the invitation :) Just showing my favourite teacup containing Indian Spice-tea, although I prefer loose leaf-tea I will ofcourse use teabags too... I love trying out new kinds of tea :) I drink my tea without milk or sugar, maybe with a tiny drop of lemon if it's Earl Grey.

At the moment I'm having my tea with bread and goatcheese, but I could also serve som dark chocolate with raspberry if I had guests, mmmmmmm....

20 kommentarer:

Anonym sa...

Oi for en stilig kopp! takk for en koselig te-tid :)

Anonym sa...

Titter innom til teselskapet... Koselig...

God helg.www

Anonym sa...

Takk for hyggelig teselskap.Ønsker deg en riktig god helg.

lovemyfamily sa...

Ja det var en knallfin tekopp :-)
Koselig med teselskap idag.
God Helg !

Anonym sa...

Det tekoppen så god ut:) Liker stoooore kopper
God helg

Anonym sa...

Jeg også er glad i store te-kopper som jeg må bruke begge hender for å kunne drikke! Din kopp var veldig flott. Takk for selskapet og god helg:-)

Anonym sa...

Ha en fortsatt koselig te-tid, og god helg til deg. :)

Anonym sa...

Takk for hyggelig selskap og god helg.

Anonym sa...

Så koseligt å få komme "inn" på teselskap til deg.
Ha ei fin helg.

Anonym sa...

Takk for koselig te selskap! Ha ei riktig go helg :o)

Anonym sa...

Takk for en hyggelig te tid, for en nydelig kopp du har! Ha en fin, fin helg :o)

Anonym sa...

Åh, den sjokoladen med bringebær var god! Kos deg i helga!

Anonym sa...

Takk for hyggelig teselskap.
Likte koppen din.
Ønsker deg en fortsatt super hælg.

Anonym sa...

Tusen takk for hyggelig te-stund!
Det så ut til at du hadde flottere te-kopp enn meg ja!
Ha en fortreffelig hobbyhelg, og så sees vi kanskje snart?

Anonym sa...

Ha ei trivelig helg!

Anonym sa...

Takk for hyggelig teselskap. Jeg glemte å smake sjokoladen din!
Ha en riktig god helg!

LindaR sa...

Den koppen din så virkelig god ut.
Den sjokoladen din var virkelig god =)

Anonym sa...

Takk for teselskapet :o)
God helg!
Klem,
U9

Anonym sa...

Hyggelig teselskap! Ha en riktig god helg!

Anonym sa...

Takk for sist i teselskapet til Manne :-)