29 januar, 2007

Min helg / My weekend


Jg har hatt foreldrebesøk i helga, og jeg fikk blant annet en nyedelig bukett med tulipaner... Håper bare at jeg klarer å få de til å stå noen dager... Ellers snør det i trondheim, så i dag/kveld har jeg lært meg englemasker i stedet for å bevege meg ut. I tillegg har jeg bakt boller, namnam :)


This weekend my parents came visiting, and among other things I got these lovely tulips... Now I just hope I can keep them this nice atleast for a few days... And we have snow in trondheim, so tonight I tought myself a new crochet-technique rather than go out... And I made some cake too (no photo though...).

2 kommentarer:

Beate sa...

Ikke så galt at det ikke er godt for noe, med andre ord. Har plana om å prøve mæ på englemaska æ og. Garnet er innkjøpt så det er bare tida det står på. Flott blogg du har :)

Anonym sa...

Er det ikke herlig med tulipaner? Jeg blir like lykkelig hvert år når de kommer. Har kjøpt meg en kvast jeg også.