17 januar, 2007

Hobbyboden - HV



I går fikk jeg pakke fra min hemmelige venn i januar på hobbyboden. Jeg falt totalt for det grønne garnet, må tenke ut noe jeg kan bruke det til... Og så lurer jeg fælt på de store grå bokstavene... er det til scrapping mon tro ? Pakka kom nordfra, men jeg aner ikke fra hvem...

This is what I got from my "secret friend" on the norwegian forum hobbyboden in january. Just love the green yarn, but don't quite know what the grey letters are for... scrapbooking maybe????

5 kommentarer:

Anonym sa...

Wow for en flott pakke du har fått. Vanskelig å se det du lurer på hva er, er det til scrapping så kjenner jeg sikkert til det... ;)Den var flott den pakken og det grønne garnet var nydelig!!

Anonym sa...

den gaven fra din hemmelige venn så vedig flott ut, og det spennende garnet..litt misunnelige på det ja.

Anonym sa...

Så flott pakke du har fått da.
Ønsker deg en suuuper hælg. Takk for hilsningen...

Margrethe sa...

Det garnet likte jeg!

Anonym sa...

Det garnet 'va bærre lækkert', skulle ønske det var jeg som fikk den pakken:-)men må kanskje være med på hemmelig venn førs...
ha en fin søndag.