04 juni, 2006

gjøre-ferdig-helg

Denne helga skal jeg ikke begynne på noe nytt, jeg skal heller bruke tida jeg har til håndarbeid til å gjøre ferdig diverse prosjekter som ligger rundt her! I dag er jeg ferdig med to ting (og så har jeg bakt litt da, men det teller ikke helt...)

I'm using this weekend to finnish some projects, I desided that I'm not allowed to start anything new until I've finnished some of the projects I've started!
Ferdig (tovet) Saturday Market Bag

Før toving:


Etter toving:




Og Milanese Lace Sock (i 6-tråds regia, 56masker på pinne 3,5) Litt vanskelig å se mønsteret når jeg må ha de på selv for å ta bildene, men det er deilig og fleksibelt!




NB!!!! Jeg tror det er noe galt med mønsteret til Milanese Lace Sock! Jeg endte ihvertfall med å bruke sunn fornuft heller enn å følge mønsteret på hælen!

Ingen kommentarer: