20 juni, 2006

Alt det jeg IKKE skal gjøre...

Nå har jeg vasket badet (merkelig hva man får trang til), ryddet kjøkkenbordet, tatt frem symaskinen, sydd om ei bukse til sommerskjørt og laga et smykke... Jeg BURDE skrive! Jeg MÅ skrive!!!!!! *riste oppgitt på hodet* Her er ihvertfall bilder av det jeg har gjort:




Noen, få meg på rett spor! Jeg MÅ få ferdig denne oppgaven!!!!


I should be writing, instead I've cleaned the bathroom, cleaned up the kitchen table, got my sewingmachine out, made a skirt from an old pair of jeans and made a necklace... Somebody please help med get on the right track, I need to turn in my masterpaper soon!!!!

2 kommentarer:

CamillaS sa...

Kjenner igjen det der. Plutselig blir alt annet mye morsommere. Min strategi ble til slutt å fordype meg i noe annet til jeg ble så lei av det at diplomoppgaven ble det morsommere alternativet. ;)

Lykke til!

Anonym sa...

Hei! Takk for hilsen te snuppa! Måtte utforske sia di også å da oppdaget jeg dette superfine skjørtet! Det var råstilig!