05 april, 2006

snart ferie!

Jeg er overarbeida, må få gjort alt fortest mulig og komme meg hjem.... Håper bare sasbraathens er snille nå, så jeg faktisk kommer meg hjem og rekker begravelse!

Ellers har det blitt lite håndarbeid i det siste, hekler litt på ei lue og strikker på en sokk som snart er ferdig... Har lagt store planer for påska -

PÅSKEPROSJEKT


  • Ferdig bursdagsgave til mamma!!!!!

  • Ferdig med å hekle hatt

  • Ferdig med gimpet sjal\skjerf

  • Hekle ferdig et sjal

  • 4 hakkelapper for april

  • 2 bonus-hakkelapper, mars og april

  • 3 par sokker (par nr 1 påbegynnes på turen hjem)

  • Et sjal i tynn alpakka

  • Sy inn tråder på tubey og ta den i bruk :P

  • Prosjekt: Fantasialong

  • Skrive på oppgaven min!!!!!


Så får vi se hva jeg rekker da... ;) Regner med jeg tar med meg kamera på påskeferie så blir nok noen bilder...

-----------------------
I haven't had much time for knitting lately so I've only knitted half a sock and started on a hat... I'm leaving for my easter vacation soon, but I'm bringing my computer and camera, if I finnish some\all the projects I've planed for easter there will be a lot of pictures... We'll see :)

1 kommentar:

Anonym sa...

wow, du skal f� ei travel p�ske. :o)