25 april, 2006

Hemmelig venn April 06 :)

Se så mye fint jeg fikk av min hemmelige venn denne måneden... Absolutt verdt å vente på! :D



Vinflaskeveske, 4 nøster østlandsgarn (ihvertfall det rosa og kanskje det grønne nøstet skal bli tova babytøfler, jeg trenger snart et lite toveprosjekt og babyproduksjonen blandt ferdigutdanna venninner er på topp), charms som det står "baby" på, flytelys og et nydelig kort!

Og så vet jeg at min hemmelige venn bor i Trondheim et sted, kanskje i nærheten av meg også? Pakken hang nemlig på døra her når jeg kom hjem i går kveld, ble først skuffet over å bare finne regninger i postkassa men desto mer glad over å finne en pakke på døra :)


-------------------------------------------


This is what I got from my secret friend in april (Hobbyboden

1 kommentar:

Anonym sa...

S? kjekk gave du fikk, spennende at den hang p? d?ra da! Det er storproduksjon av babyer i vennegjengen min ogs? :)