09 mars, 2006

*sukk*

Hvor blir tiden av ? Har noen 12 timer ekstra til meg pr døgn ? Jeg trenger mere tid for å få gjort alt jeg skal gjøre, bør gjøre og har lyst til ! Jeg får i det minste strikket litt på tubeyen min, så den begynner å nærme seg ferdig... Strikker ganske brede striper så avgjorde i går kveld at nå skal jeg bare strikke med det melerte (lilla\blå) garnet frem til jeg føler at den er lang nok... Får en haug med nøster til overs også, tenker på å lage pulsvarmere som tilleggsgave til ei jente som er konfirmant i mai, og kanskje litt mer tilbehør ? Men så var det det med tid da...

---------------------------
Do you have 12 hours a day to spare ? I need more time to get through all I need to do and then have time for the things I want to do! Atleast I get some knitting done on my tubey late at night, I've finnished the broad stripes (not the same as the original stripes) and will now only knit with the main color until I say it's long enough! I'll have a lot of letfover jarn from this project, so I'm thinking of knitting something for a 15-year-old girl for her confirmation.

Ingen kommentarer: