17 mars, 2006

Jeg farger garn :)

Siden jeg jobba til 22.30 i går kveld bestemte jeg meg for å ta mesteparten av dagen i dag fri, har bare lest litt hjemme... Og så har jeg brukt litt av Kool-Aid'en jeg kjøpte for litt siden *fnise* Det lukter kvalmene søtt på kjøkkenet mitt nå, tenkte jeg bare skulle la garnet ligge i vannet og avkjøles frem til jeg kommer hjem igjen i kveld en gang (må på lab og forberede morgendagens forsøk). Farger i rødt og orange, gleder meg til jeg får se resultatet :D Bilder av prosessen kommer vel i løpet av dagen\kvelden\natta\morgendagen ;)

-------------------------------------------------------------
I decided to take a day off today, will have to go to the lab later to prepare tomorrows experiments, but so far today my experiment has been with Kool-Aid and yarn :) Can't wait to see the results... Will post pictures of the prosess and results when I finnish (late tonight or tomorrow morning), at the moment the yarn is cooling down :)

Ingen kommentarer: