13 mars, 2006

hobbytørke

I'll write this only in norwegian...

Blir litt lite tid og lyst til håndarbeid for øyeblikket, fikk et ganske stort sjokk på fredag, en person jeg har forstått det som skulle bli her i byen ei god stund til annonserte plutselig at han skal flytte ganske umiddelbart... Når jeg samtidig er ganske overarbeidet fra før av brakte dette til overflaten en hendelse fra mange år tilbake, og jeg mistet all lyst til å drive med hobbyting... Kommer vel bare til å gjøre akkurat det jeg må fremover til lysten kommer tilbake, dvs at jeg kommer til å strikke på bursdagsgaven til min mor... Gleder meg til kjæresten min har arbeidsfri uke og kan tilbringe den med å utelukkende pusle rundt meg, for ikke å snakke om påska som skal tilbringes hos mine foreldre! Tror jeg trenger å slappe av litt!

1 kommentar:

CamillaS sa...

Selv om det er morsomt � v�re student er det ikke s� lett alltid. Jeg gikk ogs� p� noen smeller mens jeg holdt p�, og da s�rlig p� denne tiden av �ret n�r det liksom aldri vil bli ordentlig v�r og det har v�rt m�rkt s� lenge. Det gj�r alt bare ekstra tungt og trist.

Ta det med ro og fors�k � fokusere p� en ting om gangen, s� l�ser det seg nok. Og ta godt vare p� deg selv. :D

G� og ta en �l p� 3B for meg. ;)