14 februar, 2010

Et uformelt strikkeOL

Jeg meldte meg på strikkeOL på forumet Uformelt. Strikkingen er delt i ulike grener, og gale meg har meldt meg på
* Slalom - noe med fletter. Valgfritt prosjekt. Votter med fletter
* Jaktstart - alle skal strikke det samme, og den som kommer først i mål vinner (heder og ære). Prosjektet er lite, lue, votter, pulsvarmere, hals. *hint*
* Lagrenn, sprint – diverse småprodukter som er kjappe og kjekke. Noe babyklær
* Langrenn, 5-milen - seige UFO'er. Alle typer håndarbeid er kvalifisert.UFO-jakke
* Kunstløp, par – noe i par. Sokker, votter, leggingser, pulsvarmere. Sokker er planen, får se hva det blir


Ellers har jeg åpnet Valentinespakke fra tidligere nevnte forum også i dag. Nydelig alaska i flotte farger og en haug med knapper samt nok godis for meg (kjærlighet og te). Desverre blir det foreløpig dårlig med bilder, kameraet er bortryddet til ukjent sted...

Ingen kommentarer: