06 desember, 2009

Det er andre søndag i advent


Og jeg har heklet ferdig et par votter :) Disse er kjempestore (glemte å legge noe på for sammenlikning så dere får tro meg) og svømmer nå i vaskemaskinen sammen med noen dongeribukser. Håper å gjøre lykke med isskrape og tova votter i julegave til en 18åring som akkurat har kjøpt seg bil ;)

Ellers er det andre søndag i advent i dag, og dagen har gått med til avslapping og pusekos i regnværet. Nå har jeg akkurat jobbet litt og fått klar en tentamen, så da skal jeg slenge meg på sofaen med ei bok jeg holder på med :)




Så tenner vi et lys i kveld,
vi tenner det for glede
Det står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede
Så tenner vi et lys i kveld,
vi tenner det for glede

Så tenner vi to lys i kveld,
to lys for håp og glede
De står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede
Så tenner vi to lys i kveld,
to lys for håp og glede

Ingen kommentarer: