29 november, 2009

Første søndag i advent - en kosedag

 
I dag har jeg for første gang invitert familien på RIBBE, og den ble helt utrolig perfekt... Jeg aner ikke hva som gjorde at det ble så bra som det gjorde, men så sprø svor kan jeg ikke huske at jeg har opplevd før! Den knaste som bacongull og smelta i munnen... mmmmm...

Ellers har jeg og pus sett på tv i dag, kosa oss med levende lys, pepperkaker og adventste. Virkelig en dag i kosens tegn!
 
Gårdagen ble brukt til shopping og pynting, så her er huset rimelig rent og pent.

 
Alt klart til en koselig kveld :) I år er lysene ganske enkelt numerert med flytende voks fra panduro (lysdekorasjonssett). Enkelt og ganske så dekorativt. Egentlig har jeg vært på jakt etter sinktall, men enten er de for store eller så for glorete... Jeg får lete videre, imens gjør så absolutt vokstallene nytte for seg.
Så tenner vi et lys i kveld vi tenner det for glede. Det står og skinner for seg selv og oss som er tilstede. Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede

Ingen kommentarer: