22 november, 2009

En stille november...

Ja, her ble det jammen stille... Nesten en måned siden forrige innlegg, og dette blir til og med bildeløst.

Siden sist har jeg tatt opp igjen en UFO-jakke jeg begynte på for litt over 2 år siden. Jeg klarte ikke å gjenskape hva jeg hadde gjort med kantmaskene, så da ble det rippripprippetiripp ned til mønsteret nederst på ermene, og nå strikkes det på igjen... Når jeg først måtte rekke opp så bytta jeg fra glattstrikk til rillestrikk, tross alt skal jakka toves til slutt og rillestrikk går fortere :P

Ellers har jeg trent og vært på et par treningsleire siden sist, kjekt å bevege litt på kroppen. Egentlig skulle jeg trent denne helga også, men kroppen min ville det anderledes. Har vært dårlig siden lørdag formiddag, ble dårlig på vei til trening og måtte snu og kjøre hjem igjen. I stedet ble det ei rolig helg, der jeg har fått lest ut en krimbok.

Skal prøve å poste bilde av et par ferdige sokker før måneden er over, må jo opprettholde tempo på et par i måneden!

Ingen kommentarer: