08 august, 2009

Vinterklær på gang, og lekende pus ;)


Da er den første, av antageligvis to luer, av luene for august ferdigstrikka. Er veldig fornøyd med hvordan min ble, selv om jeg brukte litt tykkere garn og pinner enn i originalmønsteret. Jeg la opp 80masker med kauni 2,5/2 på pinne 7, ellers fulgte jeg mønsteret som skrevet for minste størrelse.

Resultatet på et litt tydligere bilde :)



Ellers har jeg strikket en hals, denne er striket i Alpa fra Europris... Ikke sikker på om jeg liker garnet, føles litt kunstig og veldig hårete. Men halsen ble ferdig ihvertfall, brukte hver meter jeg hadde av 1,5 nøste! Dette er en tidligere HVgave, fornøyd med å få brukt både garnet og strikka mønsteret som lå ved :)

Ellers har jeg gjort en liten handel med Sipusa, jeg fikk tilsendt stilig jakke i veldig original innpakning. Pus syns igrunnen innpakningen var mest spennende!

Få pakka opp da!!!


Lurer på hva som har vært inni her jeg, godt lukta det ;)

1 kommentar:

sipusa sa...

Go'pus!
Original innpakning kan gjøre flere glad for samme pakke, det er gode saker;-D

Og lua de ble flott den! Fin farge har den også:-)