10 august, 2009

Ut på tur :)

Jeg tok utfordringen om turgåing fra lises, hun skriver
Hvordan er det med deg og turgåing for tiden? Jeg utfordrer dere alle til å gå tur hver eneste dag i neste uke, uansett vær og turfølge, og blogge minst ett bilde fra turen. Fortell meg om du er med, så skal jeg følge med på dine turer også. Og jeg gir bort en nettveske til en av dem som har blogget turene sine gjennom uken neste søndag. Om du blogger daglig eller legger alt ut på søndag er ett fett for trekningen, men jeg håper noen er med og blogger underveis!


Turdag 1 av 7... Spaserte meg en tur i rolig tempo og lurte litt på hva jeg skulle ta bilde av, fant ut at jeg tar bilde av motiver som fasinerer meg underveis :) Dagens bilde er av en søt steintrapp med blomsterpotter i alle de nederste trinnene, syns det passer så bra med de gamle husene :)

Ingen kommentarer: