10 mai, 2009

Rotehue!

Ja, det er meg det... Jeg er rotehue for tida...

Jeg savner en haug ferdige hakkelapper med hekla kant rundt, skulle nemlig veldig gjerne ha ferdigstilt en gammel UFO (hakketeppet om noen husker) men det er vanskelig når jeg mangler halvparten av lappene...

Jeg savner brillene mine, det nyeste parret... Husker jeg brukte disse rundt juletider, men hvor har de så havna? :( Har bestilt meg et par nye nå da, så da dukker forhåpentligvis det gamle opp...

DIGITALKAMERAET!!! Jeg rydda her i slutten av april og kameraet mitt er borte :( Dermed er det bildeløst her i dag, selv om jeg har strikka et skjerf i nanuk, skjerfet ble knapt ferdigstilt før det reiste ut døra sammen med min mor...

Jeg får vel bare anta at ting dukker opp etterhvert... Tar gjerne mot tips på "lure" plasser jeg bare må sjekke... Jeg har nemlig prøvd de fleste jeg kommer på!

1 kommentar:

Vibbedille sa...

Har du kikket UNDER senga? Bak do? Oppi den eska somstår bak kommoden på gangen??Fniis

ja ting har en merkelig evne til bare å fordufte!!På de snodigste plasser også!!

Men det dukker nok opp!

Koos deg og ha en flott uke!

klem Vibbedille :)