22 oktober, 2006

TV-aksjonen og bilsammenbrudd

Ja, i dag har jeg gått rundt med bøsse i Trondheim og samlet inn penger til TV-aksjonen. Det var utrolig mange hyggelige mennesker, og noen rare *flire*, samt noen jeg ikke skjønner meg helt på - du sitter i stua, som har vinduer ut mot utgangsdøra, og ser på tv, likevel kan du ikke en gang gå ut og si du ikke er interessert i å støtte ? *oppgitt*

Ellers kom jeg meg bare såvidt hjem fra bøssebæring før bilen brøt sammen *snufs* Håper det ikke er noe dyrt, min far var først redd for at hele motoren hadde brutt sammen, men nå ser det ut til at han er enig med Viking-mannen om at det "bare" er en pakning som er gåen. Jeg kjørte rundt som om jeg ikke kunne kjøre bil, og hadde jeg blitt stoppet i fartskontroll måtte jeg sagt at jeg bare skulle hjem... Jeg MÅTTE akselerer hele tiden, ellers bare hoppa den fremover eller døde for meg! Utrolig plagsomt!

------------------------------
I mainly post in norwegian this time, but I'm writing about me going around in Trondheim collecting money for Doctors Without Borders and all the nice and weird persons I met. Then when I was driving home my car broke down, so now I'm just hoping it won't be to expensive to get it reparied!

Ingen kommentarer: