28 desember, 2005

Jul og bursdager vel overstått :)

Da var all feiringen overstått... av en eller annen grunn har vi en haug med barneselskap i helligdagene etter julefeiring, så nå har vi gått fra selskap til selskap et par dager! Nestemann er nå i begynnelsen av januar, deilig med en pause...

Ellers har jeg tatt i bruk strikkeringene mine, og produsert to par sokker... et par i bomull (på minste ringen) som ble vasket på 60 grader og tromlet, de kom ut i helt perfekt størrelse til meg... og et par i ull (på den nest minste ringen) som må være noe av de største sokker jeg har laget noen gang, og som nå befinner seg i vaskemaskinen etter en litt hard vask på 60 grader... gjett om jeg gleder meg til å se hvordan resultatet ble!!!! Har tatt bilder av utseende før toving og skal ta bilde etter så snart de er ferdige!

I tillegg hekler jeg av det grønne garnet mitt, som skulle bli skjørt men nå blir noe ukjent, alt ettersom hva jeg føler å montere alle rutene mine som... og jeg har begynt å hekle på et sjal til meg selv... klarer ikke å ikke ha noe jeg holder på med!


Til dere som stikker innom her:

FORTSATT GOD JUL!

1 kommentar:

CamillaS sa...

Godt nytt �r! Vi har ogs� alle f�dselsdagene i desember, og har kommet frem til at det har � gj�re med hva folk holder p� med i p�skeferien...