25 juni, 2009

Sommerferie og påskeliljer (?)


Ja, jammen er det sant også... Har hatt ei potte med påskeliljer stående på bordet ute og det har bare blitt gress av det, men i dag så var det kommet en søt liten blomst :) Syns det var en koselig måte å begynne sommerferien på :P For sommerferie har jeg også, første dag var tirsdag men det har ikke helt gått opp for meg enda.

Foreløpig har det blitt litt håndarbeid, jeg må ha med meg noe ute i sola mens jeg hører på lydbok, så da blir det heklet lapper til teppet men de blir vel ikke montert før jeg enten går lei av sola eller det kommer en regnværsdag.

Det jeg har gjort til nå i ferien min er å installere ubuntu linux på asus eeepcen min, snakker om forbedring!!! Med ubuntu så fungerer pcen som den skal, med windows så bare står den i stampe og bruker evigheter på de enkleste operasjoner. Sitter faktisk med den nå og er kjempefornøyd!

Legger ved et forsøk på bilde av ei humle i svarthvit til slutt, syns bildet ble bra, fikk bare et forsøk siden humla fløy sin vei når katta angrep ;) Noen syns det er veldig spennende med alt som flyr!

Ingen kommentarer: