24 mars, 2008

Mars-sokker /March socks

Mars sokkene (Circle socks) er ferdige! :) Disse begynte som restegarnssokker fra desembersokkene, men så fikk jeg se jeg fikk lite garn... Så jeg la til garn fra januarsokkene til hælen, likevel måtte jeg til med det blå "litt for tidlig" og endte med en bitteliten rest... For å få brukt opp garnet valgte jeg å plukke opp masker og strikke en liten vrangbord, jeg syns sokkene ble bra og jeg brukte opp hver minste rest av garn (måtte til og med sy inn tråder underveis for å få nok til å felle av den siste sokken!)



I've finished my socks for march. Knit in leftovers of Opal and Mayflower, leftovers from socks in December and January! I started out with the opal, then saw I was going to run out of yarn so I added some blue for the heel and toe... When I'd finished my leftovers were too small for a project but too big to throw away, so I decided to add ribbing. In the end I used every little bit of yarn, I even had to start the finishing while knitting since I was running out of yarn when I cast off sock no. 2. Btw, the pattern (even though modified) is Circle socks.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var fine sokker

9na sa...

Skikkelige restesokker altså! Godt å få brukt litt restegarn, jeg bare lager mer og mer jeg..

Magaki sa...

Skikkelige restegarnsokker! Jeg er imponert :)

jogusi sa...

Så fine restegarnsokker. Godt å få brukt opp restegarn også.