09 mars, 2008

Et lite livstegn :)

Gir en liten lyd fra meg, jeg er klar over at det er litt stille her for tida... Det har en grunn... Jeg flytter nemlig snart - til mitt eget hus. Gleder meg veldig! Det meste av håndarbeid er pakket bort, så jeg strikker på månedens sokker, hekler en lapp til teppet nå og da og ellers spinner jeg litt på min mors rokk. Jeg lover å komme sterkere tilbake, akkurat nå står klargjøring av hus øverst på hobbylista!

Oppdaterte utseende på bloggen i kveld, så får jeg se hvordan jeg trives med disse fargene...

Are you wondering why my blog is so quiet? I'll soon be moving, to my own house!

4 kommentarer:

Elisabeth MD sa...

Hei!

Takk for oppmuntrende hilsen i bloggen min! Lykke til med flytting, og god påske! :)

PS! Så det var kommet i hvertfall én avmelding til treffet i september, så det er fortsatt håp... :)

Elisabeth Augusta sa...

En veldig god grunn til at det er stille på bloggefronten - gratulerer! Det grå/gule garnet ser skikkelig fint ut. Sikkert moro. God påske og lykke til med flyttinga ;-)

Frk.Badegakk sa...

Takk for koselig hilsen i bloggen min=DGodt å høre at det ikke bare er jeg som står midt oppi husprosjekter=P
Har litt problemer med strikke/hekle motivasjonen selv om dagen. Jeg har rett og slett ikke ork...

Lykke til med husting og riktig god påske til deg!

Anonym sa...

Oj så spennende med eget hus!! tenker du er i full sving nå disse dagene ja:D

Takk for hilsen i bloggen min forresten!
Du lager noe vidunderlig garn må jeg si! Herlige farger, blir jo rett glad av å se på dem:D

Ha en god påske fortsatt!