23 februar, 2008

Første og siste av "tre luer"

Ok, da har jeg strikket ferdig en "three tams", og det blir nok første og siste... Lua ser fin ut, men den passer nok en person med betydlig mindre hode enn meg! En av tre blir nok resultatet her... Strikket i garn fra handpaintedyarn og Gjesdal Ullteppegarn (dobbelt) på pinne 4.5mm.

Den ser kanskje ikke så gal ut, men på bildet av stjerna har jeg tredd den over en liten twistbolle!!! Mangler fortsatt blokking men jeg tror ikke jeg gidder før jeg evt finner en mottaker.

I've knit one of the "three tams", and I think it'll remain a single... Too small for me, but I guess I can find somebody who'll like it...

2 kommentarer:

Tom sa...

gosh, your knitting really is so fantastic! you've inspired me to learn some more skills with my needles. i love the tam, and the shawl you made.

Tom sa...

oops sorry, that comment was from me (logged on as my partner tom.)
- melissa (tiny happy.)