20 februar, 2008

En tur i sola :) - Walking in the sun!

I går var det helt nydelig vær, og til tross for forkjøelse med tilhørende hoste bare MÅTTE jeg ut å gå tur. Jeg tok bilen og kjørte til nærmeste strand, og spaserte så tur/retur et lite utkikkspunkt, bildene er tatt på vei tur/retur utkikkspunktet.

Yesterday the weather was beautiful, and I just had to go for a walk even though I was sneezing and caughing and now feeling too good from a cold. I drove to a nearby beach and went for a walk to the lookoutpoint. All pictures are from my short walk! Enjoy! :)








1 kommentar:

Anonym sa...

Så deilig!!! JEg var ute å lutet meg endag jeg også:) må nyte "vår"været! også flott du spinner!!! jeg prøvde meg på min merino ull igår... men da var plutselig rokken enda mer i ulage... så jeg GLEDER meg til det nye vidunderet kommer:)