30 august, 2007

Stille....

Her har det visst vært stille i det sist... Det skjer mye for tida, f.eks. har jeg begynt i full jobb og jeg holder på å planlegge huskjøp/bygging! I tillegg strikker jeg jo litt om kveldene :) Det blir en fisk nå og da (har nå ramme rundt + noen få inni ramma), det ble en caliometry her en kveld og jeg har et par sokker på pinnene... Ellers venter jeg på septembermønsteret i sokker2007!

I know it's quiet here, but since I started my job I've had more than enough to do... I'm also going to buy/build a house, so there's lots of stuff happening! I do get some knitting done, I'm knitting on my fish-blanket, I've knit a caliometry and I've got a pair of socks on the needles

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart du kan hente! Er jo ikke vits å sende varer til naboen liksom;)

Skal se om jeg kan lage noe i adobe