13 juni, 2007

Flytting på gang!

Ja, bloggen blir da... Men jeg skal da flytte ca 80mil nå i første omgang... Foreløpig flytter jeg inn "hjemme", men vi får se hvor lenge det varer. Jeg er litt skeptisk foreløpig, har mest lyst til å fortsette å ha "mitt eget", slik jeg har hatt i mange år nå! Men skal man kjøpe gammelt og pusse opp eller bygge (blir kanskje det siste, spennende!!!) så må man inngå noen kompromiss på veien, mitt er foreløpig å flytte hjem. Håper jeg får bruke leiligheten ei stund, men vi får se, klarer vel ikke holde meg borte fra mammas middager :P Så vet dere hvorfor jeg er stille her foreløpig... Håper å komme sterkere tilbake når jeg ikke pakker og rydder dagen lang!

Jeg kommer til å savne Trondheim!

It's a bit quiet here... because I'm moving, 800km!!!

Ingen kommentarer: