05 mai, 2007

ca 48timer igjen...

Til jeg må levere neste oppgave altså... Jeg er ca halvveis *iiik* Neida, ikke noe å få alt for mye panikk for, selv om jeg merker at jeg BURDE begynt før! Er bare så lei oppgaver etter å ha levert en hver søndag de siste ukene...

Ellers har visst blogger en grense for antall deltakere på en blogg likevel *fnise* Sockapalooza4, med over 1000 deltakere, gjorde at siden brøt sammen... Håper jeg snart hører noe fra partneren min, har ikke hørt noe fra den som sender til meg, og den jeg skal sende til har enda ikke svart på mailen jeg sendte for et par dager siden! Blir nesten bekymret!


48 hours to go until I have to turn in my next termpaper... I'm about half way there *iiik* Or not :) I don't think I need to panic, even though I should have started writing earlier! I'm just tired of papers, I've been turning them in every sunday the last weeks!

And it turns out blogger has a limit to the nubmer of members in a blogg *giggle* Sockapalooza4, with over 1000 people, broke blogger... I hope I'll get an e-mail from my partner soon, I haven't heared from the person knitting for me, and the person I'm knitting to still hasn't answered the mail I sent a few days ago! Should I start to worry?

Ingen kommentarer: