25 mars, 2007

Pakker i posten




Disse pakkene har kommet i posten i løpet av denne uka... Sjokolade og teen fra min hemmelige venn er snart borte... :) I tillegg fikk jeg to nøster nydelig alpakka, denne må koses litt med før jeg kan strikke noe :)



På tirsdag var jeg på posten og hentet nok en pakke, denne gangen fra fjellrosa i 4seasonsgiftclub :) Pakken bedret en ellers fryktelig dag, som dere som bor i trøndlag og leser Adresseavisen antageligvis har fått med dere (jeg sier ikke mer her). Duken skal på bordet (visste du at den matcher veggene mine fjellrosa? *fnise*) og kremen er allerede i bruk (lukter nydelig). Ellers spekulerer jeg på hva jeg skal lage av garnet, tar gjerne mot ideer... Tenker på et par små sokker av bamboo-garnet, siden min kusine fikk en sønn denne uka :)

1 kommentar:

Anonym sa...

KJempe artig at alt falt i smak!!!!
Ha ei fin uke!!KLems Fjellrosa