04 februar, 2007

Middagsdille - My dinner


Bare se på de nydelige fargene... :) Namnam!!!



Tenkte jeg skulle dele min oppskrift på dette (1 person):


et par kyllingvinger, litt krydder, ca 1ss melange, stekes ca 15-20min på 225grader.
Ta ut og tilsett
1 terning grønnsakbuljong
3dl kokende vann
1 løk i biter (jeg brukte rødløk)
1 gulrot i biter
1 potet i biter
2 fedd hvitløk
grovraspet ingefær
et par blokker frossen spinat
Inn i ovnen igjen, la stå ca 45-60min avhengig av når du har tid til å spise... NYT! Mmmmmm...

Tror jeg skal ha noe liknende i dag...


---------------------
Don't you just love the colors of my chicken/vegetable soup?

1 kommentar:

Anonym sa...

innom for åse hva du har drevet med i helgen. Masse flott strikk. Babyluen ser god og varm ut. Tror nok den blir nusselig på et lite sjarntroll med de duskene. Suppa så god ut. Ble sulten.Mmmmm. Takk for oppskrifta. Ha en fin søndag.