13 februar, 2006

Februar leir nr 1 over :)

Da har jeg trent hele helga og er stiv og støl :) ganske deilig egentlig... fikk gradert også, så det kommer seg... har visst endelig funnet "min" kampsport!

Ellers satt jeg i går kveld masker på tråd til tommel på OL-votten min, så ble den prøvd, funnet ALT FOR LITEN og jeg la opp til en ny vott i tykkere garn på tykkere pinner... pinne 2,5\3 og tynt garn gir barnevotter, og så jeg som har så små hender
:( Jeg vurderte om jeg skulle strikke ferdig et par små votter, tegne om mønsteret eller begynne på nytt med annet garn og pinner... Foreløpig har jeg valgt det siste alternativet, er usikker på om jeg vil strikke ferdig de små vottene, er redd det blir litt mye tråder (selv om jeg tvinner og tvinner og tvinner) for barn... Omstart for meg med andre ord...


Skal se om jeg får lagt inn noen bilder i kveld!
--------------------------------
I've been doing martial arts all weekend, and even graded, so now I'm stiff and sore all over, but it's nice :)

I've also started my olympic knitting project, had made it to the thumb on mitten no 1 last night, but when I tried it on it turned out to be child-size :( I've now casted on for another mitten, going for other yarn and needles, hope it will turn out bigger! I haven't decided what to do with the small mittens yet, I think they might not be suited for a child... we'll see...

Might take some pictures tonight...

Ingen kommentarer: