12 november, 2006

bursdag vel overstått :)

Da var bursdagshelga over, og jeg er kjempefornøyd :) Fikk digitalkamera av mine foreldre (som sto øverst på ønskelista), et Canon IXUSi, i tillegg til klær, øredobber, kjempestilig tekopp (av "mor" som vet hvor glad jeg er i te) og en nyyyyydelig borddekorasjon + 2 flasker vin *fnise* Her blir det kos frem mot jul! Og så ligger det noe rart i boden på loftet som jeg tror jeg må spør om hva er, tror det må være årets overraskelse (i fjor fant jeg et smykke i et skap :P)

Takk for alle gratulasjoner!

---------------------------------------------
Birthdayweekend over, and I got a new digital camera (among other), a Canon IXUSi, love it! Maybe I can take pictures without having to charge the camera first now, my old one was getting really bad. I also got a lot of things to make it cosy in my flat for christmas.

Thanks for all the happy b-day wishes!

Ingen kommentarer: