23 desember, 2010

Snart jul :)

Og heldigvis er julegavene ferdige, både de hjemmelaga og de kjøpte. Nå skal den siste tida før jul bare nyyyyyyyyyyytes.

I dag har jeg pakket opp julepakken fra hemmelig venn runden på Uformelt. For en nydelig pakke.

Jeg er virkelig forelska i det lilla garnet. Det må bli et bra sjal eller skjerf :D Gleder meg til å lete etter passende mønster. Tenker det kan bli noe fra victorian lace boka jeg har stående i hylla, det er på tide jeg får strikka noe derfra!
Ellers består pakken av nydelig te, namnam, et lys som kommer på bordet så snart vi skriver romjul-2010 og et nøste mørk grønt fra Malsen&mor som nok også skal få "ben å gå på".

IMG_5087
Ellers strikker jeg litt. Denne gangen er jeg ferdig med en liten babytopp, strikket i garn fra malsen&mor og newzealand lammeuld fra 123knit. Den originale toppen er veldig feminin med hullmønster, men jeg har valgt å strikke den mer unisex i mørk og limegrønn. Håper den kan passe en liten en etterhvert :)

IMG_5083

3 kommentarer:

KRØLLEMIKKEL sa...

Flott pakke og nydelig topp. Ønsker deg en god jul og ett godt nyttår!

Rigmor sa...

for en flott pakke! Og fin genser også, har måttet lagre den! Deilig å væra ferdig med pakkene, her mangler det kun å vaske huset! Ha en flott jul!

amylin sa...

Flott pakke og fin genser! Ha en god jul!