28 november, 2010

1.søndag i advent 2010

Hjelp så fort denne høsten har gått, det er allerede 1. søndag i advent! Her har dagen gått med til rydding, pynting og baking :) Har desverre ingen bilder av baksten, men dere får stole på at peppernøttene ble vellykka!

Nå sitter jeg her med levende lys, både inne og ute :)
IMG_5068
Tenn lys !
Et lys skal brenne for denne lille jord.
Den blanke himmelstjerne, der vi og alle bor.
Må alle dele håpet så gode ting kan skje.
Må jord og himmel møtes. Et lys er tent for det.

Stjerna skinner i vinduet
IMG_5066

og jeg har til og med fått adventsgave :D Et nøste rødt og et nøste hvit arwetta og en pose veldig god te kom til meg som adventsgave nr 1 i adventsvenn-runden på Uformelt. Nå er jeg veldig spent på hva de neste søndagene bringer!


IMG_5064

Håper eventuelle besøkende også har hatt en fin adventssøndag og er klar til å ta fatt på desember til onsdag :)

3 kommentarer:

cashmereandcamera sa...

Så koselig at du var på markedet!Men du skulle jo gitt deg til kjenne!Jeg som syns det er sååå koselig å hilse på mine medbloggere! Neste gang du ser meg, så må du jo si hei!;).

Det ble jo full klaff for marked denne helgen, og såå masse mennesker! Kjempemorro!

Fortryllende flott søndag til deg!

Fru Keilegavlen sa...

Så koseleg adventsstake og adventsgåve. Ønskjer deg ei fin adventstid.

Maria sa...

Hej! Jag får väl göra nya försök! Jag föredrar svensk julmust. Den är mörk som coca cola. Vi har med oss lite från sverige men de tar nog snart slut :)