14 juni, 2008

Lenge siden :)


Da tror jeg jeg er tilbake... :) Nå har jeg endelig fått installert internett hjemme, OG jeg har funnet frem strikketøyet igjen. Strikker parallelt på aprilsokker (raggegarn, str voksen, snart ferdig) og maisokker (babygave så det blir minivariant, det kommer to små gutter inn i familien i løpet av høsten så den lille rosa jakka må nok vente litt på ei jente).

Ellers har dagene den siste tida blitt brukt til husmaling, det er jo en slags hobby det også. Når jeg ikke jobber, maler, strikker, trener eller sitter og stirrer inn i en skjerm så har jeg gjenfunnet gleden med skjønlitterære bøker!!! :) Når man ikke har internett hjemme finner man tilbake til gamle gleder.

Ønsker alle som (fortsatt) leser her ei fortsatt god helg :)

(Edit: Blomsten er japansk rose fra Obs, den måtte bare bli med på handleturen i dag)

Ingen kommentarer: