20 januar, 2008

Se hva jeg har gjort i helga da...


Rokken jeg fikk låne, egentlig hadde jeg med meg en lånt fra min mor men jeg endte med å låne en annen. Desverre tok jeg ikke bilde av rokken jeg egentlig likte enda bedre enn denne. Egen rokk står nå HØYT på ønskelista her!

En tråd - ytterste tråden lyver litt, resultatet er IKKE så bra under der... Alt fra overspunnet til underspunnet men det er jo halve morroa!

Se - GARN

Vi har hatt spinnekurs på Hove utenfor Arendal. Vi har kosa oss og hatt et kjempemorsomt kurs, og for meg som aldri har spunnet før var dette kjempemorsomt!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig gøy å se at du allerede har blogget om spinningen! Jeg hadde det også utrolig gly! Skal snart oppdatere jeg også... men ikke i kveld:)

Skriver du til avisa eller? ;)

Unknown sa...

Det ser så mo, kunne godt morsomt ut. Du er kjempeflink da:-)
Ha en fin kreativ hobbiuke.

Anonym sa...

Åja! Det er kjempegøy å kunne sjekke ut sitt eget garn:-D

Knittacia sa...

Gratulerer med garnproduksjonen!
Det var da en lekker rokk du fikk spinne på :-)

Anonym sa...

Kanskje vi må ta en felles spinne tur til damnmark:) Jeg har bildene, skal sende de over til deg i kveld:)

Hvordan blir det med avis innlegg....?

Strikkelise sa...

Imponerende. Og veldig nostalgisk å se sånne rokker, husker en gammel tante hadde sånn :)

Anonym sa...

jepp spinning ser så artigt ut. Jeg har ull og sauekarre, men har ikke begynnt enda. (må vaske ulla først :) ).
kanskje jeg ønsker meg rokk sånn helt plutseligt :)