09 desember, 2007

Pakker :) (Gifts)




Hemmelig venn HB, Hemmelig venn Tromegn og Smartpakken har ankommet i løpet av kort tid :)

Fra min hemmelige venn på Tromegn fikk jeg en adventssøndag-kalender, dvs at jeg foreløpig har åpent to pakker og funnet koselige trondheimsbilder og to nøster silkealpakka (ikke bilde her, venter til alle er åpnet). Fra min hemmelig venn på Hobbyboden fikk jeg tre nøster alpakka, et nøste silkegarn, te og sjokolade. Namnam! Teen og sjokoladen er borte, men jeg kan jo vise et bilde jeg tok før den forsvant :)

Så har vi en byttering på hobbyforum, jeg forsynte meg med fire garnnøster i beige/brunt og ei heklebok før jeg sendte videre til nestemann på lista, kjempekoselig påfunn dette! Jeg har planer for garnet, noe er allerede på pinnene selv om jeg er redd jeg må rekke opp og endre litt på maskeantallet (hvem strikker prøvelapp?).

Pictures of some yarnrelated gift I got the last week.

2 kommentarer:

Margrethe sa...

Heldige du. Jeg venter enda på de to pakkene jeg...

Anonym sa...

Jeg brukte 1 tråd tynn Opal og en tråd mohair, av den tynne tynne sorten. Og pinne 3,5.