05 desember, 2006

Tøfler etter toving / Slippers post felting


Da er tøflene ferdige og tørre :) Bare strikke et par til nå, så skal jeg finne noe antiskli til å ha under før jeg pakker de inn. Er så glad alt garnet tova, var en lang periode bekymra for at det hvite KUNNE være superwash som hadde havna i tovbart-hylla! Det føltes så anderledes. Jeg håper tøflene passer til lille prinsesse "bigfoot" til jul, hun var oppe i samme skostørrelse som meg i sommer (er 7år!!!!), de passet meg (litt store til og med) etter toving så da krysser jeg fingrene!


-----------------------------------------


Here are the slippers post felting, just one more pair to knit now and then find something rubbery to have on the soles so the little princesses can't hurt themselves falling down the stairs. These are for little 7year old princess "bigfoot", she used the same shoesize as me this summer already! Hope they'll fit!

3 kommentarer:

Ruth sa...

So cute! The little princess will love them.

Anonym sa...

De var helt nydelige :-) Ha en fin, fin dag!

Anonym sa...

de var skikkelig fine

mvh torill