24 januar, 2006

The 2006 Knitting Olympics

Ok, I'll post in english since there might be people visiting who's interested in this :)

Last night I entered the 2006 knitting olympics... since I will be travelling a lot during the olympics I choose a rather small project, I will be knitting these mittens. I was about to choose a "Selbu"-pattern, but my boyfriend preferend the reindeer pattern so I'll give it a try.


-------

Litt norsk også:
Da har jeg meldt meg på "strikke OL", ettersom kjæresten min plutselig hadde invendinger mot selbu-votter (ikke skjønner jeg hvorfor), kommer jeg til å strikke votter med reinsdyrmønster, nærmere bestemt disse. Hvis jeg plutselig får masse ekstra fritid kan det være jeg prøver meg på sokkene i tillegg, men ut fra planen min under OL får jeg nok ikke så mye ekstra fritid!

1 kommentar:

Sharon J sa...

I'm looking forward to seeing the finished mitts. I bet they'll be gorgeous. ~Sharon